مطالب عاشقونه.عکس.دل نوشته های شما

آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

مطالب عاشقونه.عکس.دل نوشته های شما

در قسمت نظرات پیام خودتو بنویسید تا بقیه هم ار حرف های شما استفاده کنند
صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

1000jazire.irآرزوی لحظه های خوشی را برای شما دوستان دارد

تصویر روز


امکانات دیگر


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 18462
تعداد مطالب : 193
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




تقویم

آخرین مطالب

» درآمد با سایت های کلیکی (درآمد مدرن اینترنتی)
» پردرآمدترین مشاغل دنیا
» یک شغل مستقل و پردرآمد بی سرمایه
» معتبر ترین سایت عضوگیری (درآمد استثنایی)
» پیدا کردن پسورد افراد در فیس بوک از طریق سرویس gmail
» پیدا کردن کد پستی و نشانی با داشتن شماره تلفن ثابت
» آسانترين راه پيدا کردن پسورد آيدی ديگران
» داستان عاشقونه سیاوش و نیوشا
» داستان عاشقونه واقعی نوشته خودمه
» عکس های و نوشته های دلتنگی
» دخترا از چه جور پسری خوششون میاد
» آيا سکس در زندگيتان رو به افول دارد؟
» اعمال شرعی ویژه شب زفاف
» رابطه جنسی و صمیمیت: خانم ها چه می خواهند؟
» عاقبت تعریف کردن مرد از زن
» پسرا از چه جور دختری خوششون میاد؟؟؟؟؟؟
» 12 کار غلط که شما را بی کلاس می کند!
» روش موثر برای بزرگ شدن پستان ها
» با روش های کم هزینه همسر خود راخوشحال کنید
» بلوغ جنسی در دختران
» نشانه های یک رابطه ی موفق زناشویی
» پیدا کردن دوست خوب و وفادار
» داستان ز‌یبای خلقت زن
» ۵ روش عاشق کردن دیگران
» پسر کشونه...
» انگیزه های خطرناک برای ازدواج...
» کدام معیار برای انتخاب همسر مناسب‌تر است!
» نکاتی که بهتر است دختر خانم ها در اولین قرار با آقا پسرها بدانند
» یامک هایی که زنان نباید به مردان ارسال کنند
» چرا هیچ‌ زنی عاشق‌تان نمی‌شود؟
» درباره عادت ماهیانه
» اس ام اس دلبری
» جدیدترین عکس های عاشقانه1
» عکسهای بازیگران با لباس های طلبگی
» امروز عکس های جالب از قلیون کشیدن بازیگران و آدم های معروف ........
» عکس های زیبا از قلیان(آی معتادا کجایید)
» اس ام اس تیکه دار عاشقانه
» دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند و راوین علیزاده
» الناز حبیبی + عکس و بیوگرافی
» اجرای سیروان برای الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری
» دانلود کلیپ محمدرضا گلزار در کنسرت گوگوش
» عکس های شخصی بازیگران زن و مرد سینما
» عکس محمدرضا گلزار در خارج از کشور
» آقایان بخوانند – دلایل انزال زودرس ؟!
» عکس های عاشقانه همراه با متن
» لوکس ترین و گران ترین هتل جهان در آنتالیا
» ماسکی جالب برای براق شدن مو (به زبان انگلیسی)
» ۵ راه حل سریع برای صاف کردن شکم
» راهی برای رسیدن به تفاهم بین همسران
» آیا از چشم چرانی همسرتان رنج می برید

تبلیغات

پشتیبانی آنلاین



معرفی سایت به دوستان

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

نویسندگان

خوش آمدید
تبلیغات
موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: محسن

اندوه که از حد بگذرد

جایش را می‌دهد به یک بی‌‌اعتنایی مزمن !

دیگر مهم نیست..
 
بودن یا نبودن ؛

دوست داشتن یا نـداشتن ...

آنچه اهمیت دارد
 
کشداری رخوتناک از حسی است...

که دیگر تـو را به واکنش نمی‌کشاند!

در آن لحظه فقط در سکوت غـرق می شوی
 
و نگاه می‌کنی و نگاه و نـگــــــــــاه...





میشه نوازشم کنی وقتی گرفته حالم

میشه ببندی بالمو آخه شکسته بالم

میفهمی چی میگم بهت میبینی

میشه بذارم پیش تو چند روزی زندگیمو

میشه بشینی پیشمو ی شعر برام بخونی

امشب یکم تنها شدم میشه پیشم بمونی

انگار ی بغضی تو گلوم داره شکسته میشم

اینجوری که پلکای تو هی باز و بسته میشه

میشه نوازشم کنی وقتی گرفته حالم

میشه ببندی بالمو آخه شکسته بالم
....


امشب آسمانم تاب کشیدن ابرها را ندارد

کاش ابرها ببارند


شاید آسمانم نفسی تازه کند


برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید



وقتی در اتاقم تنها صدای...

تیک‌تاک ساعت را می‌شنوم...

و سکوت را...

آن‌وقت است که می‌فهمم...

این تو نیستی...

خیال توست...!










یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر...

همین که دستت رو آروم بگیره.....


یه فشار کوچیک بده.....


این یعنی من هستم تا آخرش.....


همین کافیه....!



قدرتِ کلماتت را بالا ببر نه صدایت را ؛

این باران است که باعث رشد گلها میشود نه رعد و برق





وقتی سرفه ام میگیرد همه با لیوانی آب به سراغم می آیند...

اما وقتی دلم میگیرد.. بیخیال بگذریم...

برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید


پایانی برای قصه ها نیست،

نه بره ها گرگ میشوند نه گرگها سیر!


خسته ام از جنس قلابی آدمها...


دار میزنم خاطرات کسی را که مرا دور زده،


حالم خوب است...


اما گذشته ام درد میکند!!




دیشب با خدا دعوایم شد ......

با هم قهر کردیم .....فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد......


­
رفتم گوشه ای نشستم .... چند قطره اشک ریختم..... و خوابم برد

صبح که بیدار شدم .... مادرم گفت...


نمیدانی از دیشب تا صبح چه " بارونی " می آمد ....!!

برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید

من دیوانه نیستم فقط کمی تنهایم همین !

چرا نگاه می کنی ؟ تنها ندیده ای ؟


به من نخند ، من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم



به دلم افتاده امشب ...
 که به یاد من نشستی پلک تــو سنگین خوابه ...
 اما چشماتــو نبستی به دلم افتاده امشب ...
که دلت هوام و کرده میون خاطره هامون ...
 داره دنبالم می گرده
همه ی خاطره هارو دوره کن
مثل من امشبتــو به خواب من ِ تنها نازنین سر بزن امشب
همه ی خاطره هارو
دوره کن
مثل من امشب
تــو به خواب ِ من ِ تنها
نازنین سر بزن امشب
.
.
.
شبا هرشب یه دل سیر ... خالی از بغض تــو میشم
عکس تــو بغل می گیرم ... آخ که جات خالیه پیشم
دست من نیست ... اگه دستم ... همش از تــو می نویسه
اگه دلتنگم و چشمم ... هرشب از یاد تــو خیسه
همه ی خاطره هارو
دوره کن
مثل من امشب
تــو به خواب من ِ تنها
نازنین سر بزن امشب
همه ی خاطره هارو
دوره کن
مثل من امشب
تــو به خواب ِ من ِ تنها
نازنین سر بزن امشب

برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید


گاهی دلم میخواهد عروسکی بودم ...

از همان عروسک هایی که 


تو با تمام وجودت به آغوشت میکشی ....


کاش من هم عروسکی بودم 


تا لا اقل یک بار گرمای آغوشت را حس میکردم ....




گاهی ارزش داره از همه چیزت بگذری

تا لبخند رو به لبای یکی هدیه کنی 


گاهی میتونی با یه کار کوچیک همون لبخند رو بکاری رو لباش 


گاهی مهم اینه که بخوای بخندونی 


اون وقت خدا هم میخنده 


گاهی از خودت بگذر ... فقط گاهی ...



برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید


 



اونی که واقعا دوست داشته بـاشه ..
شاید اذیتت کنه..
ولی هیچ وقت عذابت نـمیده..
شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ..
ولی همه حـواسش پـیشِ تـوئه..
شاید بـاهات قـهر کنه ..
ولی هیچ وقت راحت ازت دل نمی کنه !!!

برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید

زندگی پر از رویاست
پشت هر واژه ای که میخواندیم
در سایه ی واژهای فشرده ی شعرهات
در حاله ی راز آلود نفسهات
در همانجایی که دوست دارم هات،مستم میکرد
همین چندی پیش واژه ای را دیدم
نامش را پرسیدم گفت:(بی وفائی)
تا مرا شیدا دید
جامه ی اعتماد را پوشید
عطری از مهر بر خودش پاشید
و می از ساغر وجدان نوشید
هدفش قلبم بود،اینرا فهمیدم
دست بر پشت دست کوبیدم
چشمهایم تر شد،حق من این نبود گرییدم
کمی دورتر ز واژگان پلید
در کانون وجودم
عشق این فاحشه ی ولگرد،بساط گسترده
تن خود را به حراج آورده!
طفلی این دل که در غمت فرسود
ملول گشته ام از اینهمه فراز و فرود
فرار؟ نه
چاره ای باید کرد
گنجه ی خاطرات ذهنم را
در پی ردپای آرامش،کاویدم
در جوار رخدادهای کودکیم،پیدایش کردم
خنده ای از از شیار لبهایم گذری کرد و باز خندیدم!
و خدای خودرا که از او دور گشته بودم،چند
باز هم اسمش را چون شعری
در مناجات سحر گاهانم خواندم
در انحنای کمان ماه،سُر خوردم،به زمین افتادم
سجده هایم را دید
عقل و هوش از سرم دوباره پرید




گاهی وقتا چقدر اذیتت میکنه ، این دروغی که پشت فراموش کردن پنهون شده ،

زبونت میگه فراموشش کردی ، ولی دلت هنوز داره با یاد وخیالش زندگی میکنه

 

ای کاش آدمیزاد ،

سختیه تحمل تمام تنهایی ها ، گریه ها ، دلتنگی های بی بهونه و بی خوابی های شبونه...را میفهمید

و

زندگی را رو سرت آوار نمیکرد

با گفتن جمله ی بی رحمانه ی

" مرا ببخش ، من لیاقت عشق تو را ندارم "

 

فکرت از سرم برده ، نه تنها خوابم را ، بلکه عقلم را ،

ای کاش یاد تو ، فکر تو ، درک داشت ، احساس داشت

و میفهمید چه بلاهایی و چه رنجهایی بر سرم آورده


 

اولش شیرینه 

اولش عشق سرزده میاد تو دلت

اما...

اخرش تلخ

آخرش تموم هستی ات رو ازت میگیره تا از دلت دست برداره






یک روز من سکوت خواهم کرد !
تو آن روز ،
برای اولین بار ،
مفهوم "دیر شدن " را خواهی فهمید ...





میان زمین و هوا، معلق..
بین ماندن و رفتن ...
بین علاقه و عقل ...
مانده بود سر در گم ...
ای کاش خدا کاری کند برای انتخاب درست ...


ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ، ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺮﯾﺾﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ
ﻭﻓﺘﯽ ﺁﻗﺎ ﺩﮐﺘﺮﻩ ، ﻣﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ …
ﺑﮕﻮ ﮐﺠﺎﺕ ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﯼ؟ ﭼﺘﻪ
ﺯﻝ ﻣﯽ ﺯﺩﯾﻢ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻤﻮﻥ؟ !!
ﯾﺎﺩﺗﻮﻧﻪ …
ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﺗﺎ ﺍﻭﻥ ﺑﮕﻪ ﻣﺮﯾﻀﯽ ﻣﻮﻥ ﭼﯿﻪ؟؟ …
ﻭ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﻣﯽ ﺳﭙﺮﺩﯾﻢ؟ …
ﭼﻮﻥ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﺴﺘﯿﻢ ﻣﺎﺩﺭﻣﻮﻥ، ﻫﻤﻮﻥ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻩ
ﮐﻪ ﻣﺎ ﺩﺍﺭﯾﻢ …
ﺣﺘﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ، ﺩﺭﺩﻣﻮﻥ ﺭﻭ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ …
ﺣﺎﻻ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺑﮕﻢ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺭﻭ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﺎﺩ؟
ﺧﺐ ، ﺗﻮ ﺟﻮوﻥ ﺷﺪﯼ ، ﺍﻭﻥ ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻩ !!!

ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﺑﻬﺶ …

ﺣﺎﻻ ﻭﻗﺘﺸﻪ ، ﺗﻮﺍﻡ ﻣﺜﻞ ﺑﭽﮕﯽ ﻫﺎﺕ ﺍﮔﻪ ﺍﻭﻥ ﻣﺮﯾﺾ ﺷﺪ …
ﺣﺴﺶ ﮐﻨﯽ!!!
ﺣﺎﻻ ﺍﻭﻥ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﻩ ، ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺣﺮﻓﯽ ﻧﺰﻧﻪ …
ﻣﺜﻞ ﻫﻤﯿﺸﻪ !!!
ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻬﺶ ﺑﺎﺷﻪ …




وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و
دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت
عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم.



ماه را گفتم
می توانی آیا
بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه
روح مادر گردی
صاحب رفعت دیگر گردی
گفت نه نه هرگز
من برای این کار
کهکشان کم دارم
نوریان کم دارم
مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم

روی کردم با دریا

گفتم او را آیا
می شود این که به یک لحظه ی خیلی کوتاه
پای تا سر همه مادر گردی
عشق را موج شوی
مهر را مهر درخشان شده در اوج شوی
گفت نه نه هرگز
من برای این کار
بیکران بودن را
بیکران کم دارم
ناقص و محدودم
بهر این کار بزرگ
قطره ای بیش نیم
طاقت و تاب و توان کم دارم

در پی عشق شدم

تا در آئینه ی او چهره ی مادر بینم
دیدم او مادر بود
دیدم او در دل عطر
دیدم او در تن گل
دیدم او در دم جانپرور مشکین نسیم
دیدم او در پرش نبض سحر
دیدم او درتپش قلب چمن
دیدم او لحظه ی روئیدن باغ
از دل سبزترین فصل بهار
لحظه ی پر زدن پروانه
در چمنزار دل انگیزترین زیبایی
بلکه او در همه ی زیبایی
بلکه او در همه ی عالم خوبی، همه ی رعنایی
همه جا پیدا بود
همه جا پیدا بود



باید در آغوشت این سر راست ترین راه ممکنِ بودن گم بشوم
 من آرامشی را می خواهم که در آن نفهمی باشد .
بی خیالی باشد .و بوی تنت که هنوز معنی آرامش کامل است .
 من برای بزرگ شدن هنوز کوچکم .
دلم می خواهد همه وجودم دست نوزادی چند ماهه باشد
 که گوشه پیراهن تو تنها مامنش باشد .
 و از تلخی زندگی همین بس که با سرعتی نا جوانمردانه از این آرامش ازلی دور می شوم .


 

تمام کتاب های دنیا را هم ورق بزنی،نمیتوانی معنا و مفهومی برای آن بیابی.


چرا که آنقدر عظیم است که در هیچ واژه ای نمی گنجد.


مگر می شود مهربانی را ثبت کرد،یا محبت را توضیح داد؟

مگر می شود عاطفه را رسم کرد؟....مگر می شود خدا را نوشت؟!!!!
مادری که ذره ذره آب می شود تا فرزند دلبندش رشد کند و بزرگ شود.
مادری که برای دردهای یکی اشک،
برای زخم های یکی مرهم و برای شادی دیگری لبخند می شود.
مادری که تمام بداخلاقی ها و تندی های مردش را تحمل می کند
 تا آرامش کودکش بهم نخورد.
مادری که قدم بر پشت بام بهشت نهاد و تا خود خدا بالا رفت.
و خدا بعد از خلقت مادر بود که به خود تبریک گفت و خود را احسن الخالقین نامید.
بی شک مادران خدای روی زمینند....
روزت مبارک مادرم



درمکه که رفتم خیال میکردم دیگر تمام گناهانم پاک شده است

غافل از اینکه تمام گناهانم گناه نبوده

و تمام درست هایم به نظرم خطا انگاشته و نوشته شده بود

درمکه دیدم خدا چند سالیست که از شهر مکه رفته

 و انسانها به دور خویش میگردند

در مکه دیدم هیچ انسانی به فکر فقیر دوره گرد نیست

 دوست دارد زود به خدا برسد و گناهان خویش را بزداید

 غافل از اینکه آن دوره گرد خود خدا بود


درهمان نماز ساده خویش تصور خدارا در کمک به مردم جستجوکنم
 
شاد کردن دل مردم همانا برتر از رفتن به مکه ایست که خدایی در آن نیست.

"حسین پناهی






دلگیرم از تنهایی های مکرر . . .

از مردمانی که بودنشان را ادعا میکنند . . .


و از زمانه که محبت طلب کردم و هیچ نبود .. . .نه دستی . . .نه دوستی . . .


و باز تنهایی...!!!





ما،
نسلی هستیم که،

بهترین حرفهای زندگیمان را نگفتیم…

تایپ کردیم...


یادت باشد

دلت که شکست ، سرت را بگیری بالا


تلافی نکن ، فریاد نزن ، شرمگین نباش...


حواست باشد ؛

دل شکسته ، گوشه‌هایش تیز است.


مبادا که دل و دست آدمی را که روزی دلدارت بود زخمی کنی به کین،


مبادا که فراموش کنی روزی شادیش، آرزویت بود...


صبور باش و ساکت.....


برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید

گاهی دیدن یک عکس دو نفره تو رو یاد اون نمی ندازه !

تورو یاد خودت می ندازه ...

که چقدر شاد بودی ، که چقدر خندون بودی ، که چقدر جوون بودی !

گاهی آدم ها دلشون فقط برای خودشون تنگ می شه ...

دلم واسه خودم تنگه ...





سلام
امیدوارم زنگی به کام همه شما خوش باشه
دوستان این چند روز امتحان دارم
برا همین نتونستم جواب کامنت شما رو بدم
اما همشو خوندم، ممنون که این همه لطف دارین بهم
برام دعا کنید امتحان رو نمره خوب بگیرم



پر از تنهاییم ای کاش بودی
که داره زندگیم از دست میره
یه آهنگی گذاشتم که میدونم
اگه گوشش کنی گریت میگیره
صدام از گریه ی دیشب گرفته
چه بارونی چه احساسی چه حالی
با اشکام باز مهمونی گرفتم
همه چی هست فقط جای تو خالی
دارم دنبال عکسامون میگردم
همونا که لب دریا گرفتیم
اگه ما سهم هم دیگه نبودیم
چرا توی دل هم جا گرفتیم؟
چه معصومانه افتادی تو این عکس
چه لبخند نجیبی رو لباته
تو میخندی و من گریم گرفته
چقدر این خونه تشنه ی صداته
تو یادت رفته وقتی گریه دارم
برای اشکای من شونه باشی
تو یادت رفته باید خونه باشی
باید پیش منه دیوونه باشی
نگو خونه بگو دیوار بی در
که سرتا پاشو خاموشی گرفته
مگه من توی تقدیرت نبودم
شاید دنیا فراموشی گرفته
                    
                          پویا بیاتی
برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید



به نام خدایی که مرا برای  خودش آفرید
سلام آقای علیرضا ،
امیدوارم حالتون خوب و روزگار بر وفق مرادتون باشه
میخوام برات از حرفای دلم بنویسم که گاهی نه اکثر مواقع گوش ها
از شنیدنش و افکار از درک کردنش عاجز  هستن ،
فقط خدا حرف دلمومیدونه و بس.......
زمونه الان آدم زیاده  ولی همدرد و همزبون کم ،
علتش هم وابستگی به دنیایی هستش
 که آخرش یه تیکه پارچه سفید نصیبت میشه اونم بدون جیب .
و اما دل نوشته میخام برات از فاصله درک یه کلمه به نام "ساده زیستن  "بگم :
 
((کوچیک که بودیم تو مدرسه برامون فرقی نمیکرد  والدین دوستمون یا همکلاسیمون
چه مقامی دارن و یا اوضاع مالیشون چطوره ،
بی دلیل همدیگر رو دوس داشتیم ،با هم دعوا میکردیم و زود با هم آشتی میکردم
چرا چون تحمل دوری از همدیگر رو نداشتیم
 قلبمون واسه هم میتپید بدون هیچ محدودیتی ،
اما.........
رفته رفته که بزرگتر شدیم  دیدیم نه دنیای کودکی و بزرگسالی خیلی با هم فاصله دارن ،
اونجا دل حکومت میکرد ولی اینجا عقل و منافع .
دوستان به ظواهر من توجه دارن مدل لباسم ،ثروتم ،مقام اجتماعی و ........
فاصله زیاد شده دیگه دل جایی نداره .
اما من :یاد گرفتم ساده زندگی کنم به خودم  تعلیم دادم
که لذت تو ساده زیستن زیاده، فارغ از دغه دغه های دیگران زیستن .
یاد گرفتم که خوشبختی با تجملات به دس نمیاد
 وقتی عشق به خدا
 و محبت به اطرافیان تو وجودت نباشه مالک دنیا هم باشی هیچی نیستی
ولی .......
واسه خودم خیلی متاسف میشم گاهی، که چرا این  ساده زیستی
من باعث میشه دیگران سو استفاده از اخلاقم بکنن و آزارم بدن .
چرا ،مگه گناهه آزاد زندگی کردن ،
مگه هر کسی ساده زیست بود لیاقت نداره ویا از کمبود هستش که ساده هست ،
چرا اینقد فکرها پایین هستش وای از این کوته فکری ها .
اگر بدونین چه لذتی تو سادگی هست ،که آزاد میپوشی ،میخوری ،زندگی میکنی ،
بدون توجه به نگاه دیگران ،لذت داره
 وقتی با یه فرد کارگر و معمولی میشینی هم صحبت میشی
 و حرفای دلشو میشنوی احساس میکنی خدا خیلی دوست داره که اینقد راحتی ،
با کسایی که با رنج و زحمت زندگی میکنن ،
بدون این که بدونن تو هیچ نیاز مالی نداری ،
راحت میتونی دستشونو بگیری
و گل لبخند رو لباشون بکاری آخ که چه کیفی میکنی .
ولی چه کنم که سادگی من الان باعث رنجشم میشه
و نشانه این شده که من کم داشتم که دنبال تجملات نبودم.
ویا ارزشم کمه که سادگی میخام
 
خدایا یعنی روزی فرا خواهد رسید که من راحت بپوشم بگردم زندگی کنم با سادگی ،
بدون هیچ ترسی ،خودم باشم نه بازیگر
 
من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید         قفسم برده به باغی دلم شاد کنید))
 ودر پایان ...........
ممنونم که میخونی مطالبمو مهم نیست بذاری تو سایتت یا نه،
خوشحالم که وقت میذاری و میخونی .
شاد و پیروز باشی

محبوبه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تبلیغات